ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ
ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

Τα μαθήματα είναι προσανατολισμένα σε κάθε μαθητή ξεχωριστά.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Πάνω από 13 χρόνια εμπειρίας σε φροντιστήρια και κατ' οίκων διδασκαλία στην Βιολογία. Σημαντικές επιτυχίες στους στόχους των εξετάσεων.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ

Όχι απλά μαθήματα αλλά ολοκληρωμένη εκπαίδευση στη Βιολογία με στόχο την κατανόηση και την αναλυτική σκέψη

ΠΕΤΡΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Επιστημών Υγείας Τμήμα Βιοχημείας – Βιοτεχνολογίας
Κτηνιατρική Σχολή ΑΠΘ

Άδεια Διδασκαλίας:  17752/2018, Ειδικότητα Βιολόγων – ΠΕ 04.04.

Εκπαιδευτικός στα μαθήματα:

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννημένος στην Θεσσαλονίκης, αποφοίτησα από το 3ο Λύκειο Καλαμαριάς. Η πρώτη μου επαφή με την επιστήμη της Βιολογίας ήρθε στο τμήμα Βιοχημείας – Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Θέλοντας να διευρύνω τις γνώσεις μου, και επιθυμώντας να αποκτήσω μια διαφορετική οπτική γωνία για το φαινόμενο της ζωής, παρακολουθώ στην Κτηνιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Η σταδιοδρομία μου ως εκπαιδευτικός – φροντιστής ξεκίνησε από το 2008. Από τότε, κάθε χρόνο, προετοιμάζω δεκάδες υποψηφίους για τις πανελλαδικές εξετάσεις, κατ’ οίκον και σε φροντιστήρια της Θεσσαλονίκης.

Περίοδος Φροντιστήριο
Νοέμβριος 2019 – σήμερα ΒΑΚΑΛΗΣ, όλα τα παραρτήματα
Σεπτέμβριος 2019 – Σεπτέμβριος 2021 ΟΙΔΑΝΙΚΩ, Εύοσμος
Ιούνιος 2017 – Ιούνιος 2018 //      Ιούνιος 2022 – σήμερα ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ, Θέρμη
Αύγουστος 2020 – Ιούνιος 2021 ΝΕΑ ΔΟΜΗ, Χαλάστρα
Ιούνιος 2020 – Αύγουστος 2020 ΨΩΜΙΑΔΗΣ, Καλαμαριά
Οκτώβριος 2020 – Αύγουστος 2021 ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ, Μπότσαρη
Ιούνιος 2021 – Ιούνιος 2022 ΠΟΛΥΓΩΝΟ, Λητή
Σεπτέμβριος 2008 – Μάιος 2009 // Σεπτέμβριος 2012 – Μάιος 2013 ΔΙΑΝΟΗΣΗ, Εύοσμος
Σεπτέμβριος 2008 – Μάιος 2014 ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ Μ., Γαλήνη Ωραιοκάστρου
Σεπτέμβριος 2009 – Μάιος 2014 ΚΑΚΑΣΗΣ Σ., Χαριλάου
Σεπτέμβριος 2011 – Μάιος 2012 ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ, Άσσηρος
Σεπτέμβριος 2008 – Μάιος 2009 ΜΠΡΟΥΣΙΑΚΗΣ Σ., Αμπελόκηποι
Σεπτέμβριος 2009 – Μάιος 2011 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Τούμπα – Νεάπολη

Γνωρίζοντας, ότι κάθε υποψήφιος είναι μοναδικός, πάντα προσπαθώ να προσαρμόζομαι στις ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή, στις ανάγκες κάθε τμήματος. Φιλοσοφία μου είναι, ότι για να έρθει η επιτυχία, ο καθηγητής πρέπει να εμπνέει, να καθοδηγεί σωστά, να δείχνει τον δρόμο.